Others 2011. 11. 10. 18:43
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AS 란 말은 엄염히 말하자면 틀렸다지만 그것은 중요치 않고

얼마 남지않은 보증기간때문에 로지텍에 문의를 하였습니다

덕분에 트리플파이를 구매하여 잘 쓰고 있는데
요즘 균형이 좀 안맞는 것 같다.
BA 문제같은데 좀 도와줄 수 있는가?

내 이어폰은 어디로 보내면되는가?

내 미국주소는 이쪽이니 나중에 이쪽으로 보내달라.

(문의 내용은 영작실력이 낮아서 부끄러우니 한글로 대체)

기껏 3일정도 지나서 돌아온 답변은 아래와 같았다.

From your email, I understand that you are having an issue with your Logitech device. Thank you for bringing this to our attention, and we commit to get your issue resolved.

Regarding your issue, since you're from South Korea (APAC - Asia Pacific Region) and we only support U.S and Canada (AMR). I will forward you to our APAC team and they will handle your case regarding replacement. Rest assure that your concern will be taken seriously.

다들 알아보시겠지만 요약하자면,
넌 한국에 사니까, 나는 북아메리카 담당이라서 아시아쪽 담당부서에 연락해줄게. 잘 처리해줄게 걱정마

보증기간이 얼마남지 않은 전 다시 문의했습니다

난 미국에서 구매했는데, 어찌됐든 이메일로 연락줘
누가 처리하든 상관없고 빨리처리해줘


그리고 혹시 몰라서

이미 얘기했지만 이쪽이 내 미국주소야
라고 한번더 얘기해줬습니다

그리고 또 한참 지나서 온게

I apologie for the inconvenience.

Since it was purchased in U.S and you have provided us address in U.S, we will refer you back to our AMR Support Team to assist you with the replacement of your device. A Customer Service Specialist will be answering your e-mail within two business days.

아 불편하게해서 미안.
미국에서 구매했고 미국주소도 있으니 다시 우리가 처리해줄게
2일내로 전문가가 답변해줄거야

서로 떠넘기는걸로만 보이는건 그저 제 착각이려나요
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